Освітлення: маст-хев в світі моди!
Освітлення: маст-хев в світі моди!
Від подіуму в Парижі до дизайнерських магазинів в Мілані існує єдиний маст-хев, про який мріє будь-який працівник фешн-індустрії - правильне освітлення. Воно може акцентувати кольори, направляти погляд клієнта на останні колекції і багато іншого. У світі моди світло - це завершальний аксесуар.
Покажіть мені свої справжні кольори
Коли справа доходить до моди, кольору в наступному сезоні - гаряча тема. Тому, як тільки вони, нарешті, прибудуть в цех, само собою зрозуміло, що вони повинні виглядати краще. Секрет? Високоякісне освітлення. При установці ламп з індексом передачі кольору (CRI), рівним 90 або вище, клієнти зможуть переглядати одяг якомога ближче до їх «істинного» кольору. Світлодіоди є відмінним варіантом для цього, також як і газорозрядні лампи високого тиску, які забезпечують високу ступінь передачі кольору і чітке освітлення. Що стосується кольору, важливо не випустити з уваги освітлення в кімнаті, так як часто покупці вирішують, купувати чи не купувати. Тут також допомагають теплі (улесливі) тони
Говорячи про освітення в більш теплих тонах, колірна температура також є важливим аспектом. Необхідна температура буде варіюватися в залежності від типу одягу (а також бажаної атмосфери). Вироби зі шкіри або одягу теплого кольору, наприклад, користуються теплим освітленням - 2700-3000 K - в той час як костюми і чорний одяг вимагають набагато більш прохолодної температури (більш високе значення Т Кельвін). Аксесуари та прикраси також виглядають краще за все при температурі 4500 K або вище.
страйк
На додаток до відображення кольору всієї колекції, освітлення також може використовуватися для виділення окремих областей магазину. Акцентне освітлення підкреслює обрані предмети. Використання спрямованого акцентного освітлення, такого як освітлення місць, дозволяє світлу при необхідності блимати, від манекенів, до відображення таблиць.
Тут важливі гнучкі настройки, так як вони дозволяють регулювати напрямок і кут акцентного освітлення, щоб відобразити або змінити макет магазину. У той час як світильники, змонтовані на шинопроводі, дозволяють швидко переміщати освітлення, світлодіодні світильники з регулюванням кута освітлення або можливістю повороту на 360 градусів середнього світла можуть бути легко перенаправлені.

На місці
Після одягу приходить дизайн самого магазину. Оскільки магазини стикаються зі зростаючою конкуренцією в інтернет-магазинах, то ніколи так, як раніше інтер'єрний дизайн магазину не був настільки важливим для підвищення якості обслуговування клієнтів. Тут, як і в моді, мова йде про накладання шарів освітлення. По-перше, загальне (або навколишнє) освітлення - основне джерело світла. Навколишнє освітлення задає тон і атмосферу простору. Від теплого і затишного до прохолодного і гострого, воно повинне відображати бренд і стиль магазину. Пам'ятайте: необхідний зовнішній вигляд може змінитися в залежності від пори року або навіть часу доби, тому установка дімміруємих ламп або інтелектуального освітлення може заощадити час і енергію. Крім того, накладення одягу в фокус (як описано вище), можна використовувати акцентне освітлення, щоб підкреслити архітектурні особливості, такі як стовпи або ніші. Крім того, світлодіодні смуги можуть бути включені в меблі, наприклад, вздовж стелажів або за областю відображення.

Справжня проблема починається, коли справа доходить до декоративного освітлення. Такі світильники повинні відповідати загальному дизайну або представляти навмисний різкий контраст. Нарешті, приходить освітлення функціональних областей магазину. По суті, це яскраве освітлення, необхідне в деяких частинах магазину, де виконуються роботи, наприклад, в області касового апарату. З одного боку світло повинне створити атмосферу гарного настрою і зміцнити рішення клієнта про покупку, а з іншого, - світло повинне бути без відблисків і дозволяти продавцям зосередитися на своїй роботі, не втомлюючись.
правильний світло
Світлодіоди мають ряд переваг, коли справа доходить до освітлення магазину одягу - і вони стають все більш популярними. Їх відмінна якість світла, більш висока енергоефективність, дуже довгий термін служби і інноваційний дизайн роблять їх одним з найсучасніших рішень. Крім того, світлодіоди набагато менші, ніж звичайні лампи, і не виділяють тепло, що означає, що їх можна застосовувати в місцях, близьких до одягу, наприклад, в стелажах. В кінцевому рахунку, вони забезпечують гнучкість - з точки зору кольору, температури і функцій - і дозволяють створити відповідну атмосферу.

Перш ніж тенденції моди навіть досягають наших шаф, або одяг надходить до магазинів, світло грає важливу роль. Освітлення на подіумах по всьому світу, розважальне освітлення часто забезпечує успішний дебют. Коли одяг потрапляє на злітно-посадкову смугу, світло використовується для створення очікувань, настрою і емоцій. Мода швидкоплинна, ала світлотдіоди залишаться в моді надовго.