(+380) 44 541 14 25
  • newsimage
    Зображення

    Медіа-фасад

    Медіа-фасад
    Освітлення фасадів з можливістю управління.
    Оскільки світлодіоди вперше почали проникати в освітлення на початку 2000-х років, їх цифрове програмування і колірні можливості відкрили області досліджень для тих, хто хоче використовувати освітлення по-новому, особливо коли мова йде про екстер'єри будівель. Дизайнери бачили цифровий аспект світлодіодів як можливість переорієнтувати фасад будівлі як щось більше, ніж просто структурний компонент, який відокремлює інтер'єр від зовнішнього вигляду, а замість цього використовує його як великомасштабну піксельну платформу для передачі інформації і графіки. Фасад будівлі тепер став рекламним щитом. Однією з перших фірм, які вивчали «фасад як комунікаційне середовище», була Берлінська студія Realities: United (RealU).

    RealU був заснований в 2000 році братами і архітекторами Тімом і Яном Едлер. Дует вивчав цифрові технології і способи їх його інтеграції в будівлі. Їх першим медіафактором в 2003 році став проект під назвою BIX, комунікативний світловий дисплей, вбудований в панелі з плексигласу Kunsthaus в Граці, Австрія, розроблений британськими архітекторами Пітером Куком і Коліном Фурньє. BIX послужила основою для наступного медіафайлу RealU в 2005 році, дисплей під назвою «Spots» для новозбудованого офісного будинку на Potsdamer Platz в Берліні. Клієнт попросив RealU розробити інтерактивний фасад, який буде служити маркетинговим пристроєм для залучення майбутніх орендарів. Щоб сформувати «гігантську матрицю з низьким розширенням і градаціями сірого», RealU використовували 1104 кільцевих люмінесцентних ламп у вигляді пікселів і 760 лінійних люмінесцентних ламп. Яскравість кожної лампи контролювалася через центральний комп'ютер. В ході 18-місячного проекту вони демонстрували поєднання кураторських зображень - фільмів, графіки і анімаційних послідовностей, а також виконаних художником, специфічних для фасаду, робіт.